Lucru de mana . com

duminică, 27 ianuarie 2013

Cornulete de post delicioase

Cum azi ma plictiseam  si aveam pofta de ceva dulce ,am  luat la rasfoit cartile mele de bucate.
In cea mostenita de la bunica mea am descoperit prima reteta.



Era chiar ce vroiam eu sa fac.
Cornulete.
 Iar reteta era perfecta deoarece aveam toate ingredientele in casa.



Am facut repede reteta  .
Am folosit margarina pentru prajituri marca Carrefour .E la fel ca si Unirea.

Doar ca este mai ieftina.


Cum eu o tin in congelator am topit-o  cu ajutorul unei site pentru fiert la aburi.

Pun sita intr-o craticioara cu putina apa ,pe sita pun o caserola din metal cu ce am de topit/fiert.
Aopi pun un capac.
In cateva minute se topeste margarina.


Le-am copt cu ajutorul foliilor de copt cumparate  cu 6.99  ron /bucata de la LIDL.
Este o reala plecere sa le folosesti deoarece nu se mai lipeste nimic de tava.Iar tava doar o clatesti si gata.



Am facut repede niste zahar farin cu masina de facut zahar primita (furata) de la mama ca zestre.





Rezultatul a fost unul foarte dar cam putin cantitativ.Doar 2 tavi.S-au epuizat rapid.



Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu