Lucru de mana . com

joi, 1 martie 2012

Rulouri umplute



Cum intr-o zi am salivat la rulourile Mihaelei Dobre o buna prietena de a mea de pe forumul lucrudemana.com
am facut si eu.

Au iesit crocante caci am folosit praf de copt dar delicioase.

Reteta e aceasta:


Aluatul e simplu:
2 oua
9 linguri de zahar
9 linguri de lapte (sau apa minerala)
9 linguri de ulei
1 lingurita amoniac stins
faina cat cuprinde
vanilie

Se face o coca elastica.
Se lasa o ora la odihnit.
Se intinde, se taie (eu folosesc rotita de saleuri), se ruleaza pe forme.
Se formeaza pe forme facute din tabla dar se mai pot folosi bucati de coceni de porumb (tulpina plantei nu stiuletele).
Se coc.
Se umplu cu crema.

Eu am preluat metoda Danei Barbu o alta forumista si am folosit folie de aluminiu.





























Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu